åååå gud vilket tradigt väder......

Jag hatar när det regnar.Det är så tradigt man kan inte göra någonting typ förutom att sitta vid datorn eller slappa i soffan.
Jobbångest...? skojar du eller, jag har precis haft 4 veckors semester och jag börjar jobba imån igen. tiden går så fruktansvärt fort det är skrämmande. Min mage har ju växt en del sen jag gick hem på semester så vi får se hur det
går att jobba med den i vädret, det kan ju bli lite ansträngande men vi få väl se.
Jag går in i vecka 27 nu så det ju allt en bra väg kvar men bulan växer och växer. Men det är härligt med....:)
Nej nu ska jag göra lite nytta istället för att bara sitta här och skriva om ingenting.
ha de bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: ida

halloj.ja de va ett tag sedan.. hur är de med dig och bulan då=) jag och stoffe körde förbi ert hus för ett tag sedan men de va ingen där.. allt går bra??kram

2008-08-17 @ 13:05:31
URL: http://thebestwhitme.blogg.se/
Postat av: challe

jo det är bra den bara växer och växer....:)

jasså ni får köra upp nu nån dag nu e alec där hela tiden igen...

alla tapeter och golv e klara på övervåningen så det börjar likna något nu...:) kram

2008-08-17 @ 14:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0