hallå

hej idag har jag tillbringat min lediga förmiddag på lasaretter kul va?
Jag har varit på glukosbelastning (kolla om man har graviddiabetes) vilket visade sig att jag inte hade.
skönt. Mina värden och blodtryck var alldeles normala min mage hade växt 6 cm sen jag var där sist, det är ju inte lustigt att man känner sig svullen....:)
Vi lyssnade även på lilla bulan och hjärtat var helt normalt och så kickade hon riktigt rejält.
så vi var friska både jag och bulan.
Nu i eftermiddag så ska vi ha en visning på vår lägenhet hoppas att dom tar den nu så man slipper ha folk springandes här jag tycker att det är lite jobbigt men men så är de......
Ha de bra!
hejs svejs 

Kommentarer
Postat av: Kusin Z

Vad bra att det gick bra!

Håller tummarna för att ni blir av med lägenheten nu oxå. :-)

Kram

2008-08-21 @ 14:09:48
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: challe

ja det var skönt

Det gick bra han verkade jätte intresserad så han skulle ringa till hyresvärden direkt när han kom hem så jag tror att han skulle ha den....:)

kram

2008-08-21 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0