här kommer jag igen

hej......
nu sitter jag här hemma hos mamma och pappa mätt och belåten.
Har precis ätit en JÄTTE god pizza,den var smarrig......:)
Min kompis jenna va hemma på en kaffe innan idag jag blev jätte glad när hon ringde och ville komma de var så länge sen vi träffades så det var jätte kul att se dig gumman....:)
Annars rullar allt på som det ska tillbaka till jobbet imån och jobba hela helgen men men nån måste ju göra det med.
Annars har det inte hänt något som är värt att skriva om.
Jag tror att vi blir av med lägenheten han verkade väldig intresserad av den så jag hoppas att han tar den nu för då
slipper vi springet av folk.
jaja ha de gött tills vi hörs igen.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Fan vad du äter!!! Matvrak! Skönt att han tar lägenheten i alla fall:)

2008-08-22 @ 21:44:30
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: challe

vadå... jag måste ju äta mycket...:)

Ja de verkade som han va jätte intresserad han sa att han skulle hem o ringa direkt så det antar jag.

2008-08-23 @ 11:42:02
Postat av: Anna

Tycker det är dålig uppdatering här ;)

2008-08-29 @ 17:22:04
Postat av: Bettan

Ursulas adress

www.ursula-maria-elena.blogspot.com



2008-08-29 @ 17:22:21
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0