härlig fredagskväll......

hej hopp....
Nu var det fredag igen är ju ledig denna helgen förutom på söndag för då är det den tråkiga INVENTERINGEN!!!!
Den är så tradig men men det är ju bara två gånger om året så man får väl står ut......"pust"
Ja vad har jag gjort en fredagskväll som denna då?
Jo de ska jag säga först var jag o handlade, sen har jag diskat dammsugat och torkat golvet.
Vilken HÄRLIG fredagskväll eller hur?
men det måste ju med göras men en fredagskväll hallå......
Min sambo A är ute på galej med sina arbetskamrater så jag har jätte tradig det är därför jag har städat.
Sätter man sig i soffan nu så somnar man ju och det vill mna inte göra kl 8 en fredag.

Ha de bra puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ha en trevlig jävla helg!!!

2008-08-29 @ 19:57:54
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0