ensamt

hej på er där ute, här sitter jag med min kopp kaffe alldeles ensam och lilla alma ligger i mammas säng och snussar.
Alec har ju varit med oss i två veckor nu, han låg med på lassarettet så nu känns det jätte tomt att inte han är här...=(
Det känns som om jag har ring runt halva sverige i dag. Alec skulle ha en tid till samarite för provtagning för hans sköldkörtel och se om han äter rätt dos medicin, sen skulle vi ha en blankett från försäkringkassan sen skulle jag ringa till distriktsköterska och boka en ny tid till alma för vi låg ju i karlskrona när hon skulle varit där och sist men inte minst skulle jag boka en ny tid till dopet men dom öppnar inte förräns kl 10 så jag får vänta lite till. Men dessa telefon köerna är ju så tråkiga så man kan spy på dom. när jag ringde till försäkringskassa så var det 229 st i kö oc jag låg SIST. Hur trött blir man inte då???? Men tro det eller ej det gick ganska snabbt ändå.
igår va syster yster här med sin pojkvän tog en fika kelades lite med alma det var mysigt. Jag fattar inte hon lyckas altid ta så fina bilder på alma men så fort jag kommer med kameran så blir dom inte als lika bra fattar inte det.
här är några smakptover som jag har snott av syster:


vilken go unge alltså, så här goa bilder får aldrig jag på henne men det är bra när man kan sno dom från andra...=)
Idag står det inte så mycket på schemat ut o gå en sväng med vagnen o hunden annars är det inte planerat får väl se vart dagen drar hän.
Ha de bra alla så hörs vi kramar på er alla.

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Skönt o se att hon mår bra igen! :-)

Kram på er

2009-04-06 @ 10:55:38
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: Anna

shit vad stor hon har blivit =)

2009-04-06 @ 12:28:29
URL: http://whataboutanna.blogg.se/
Postat av: challe

ja hon växer så att det knakar..=)

2009-04-06 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0