planeringen sket sig

hej på er.
Nu kommer äntligen lite uppdatering.planeringen sket sig idag, jag började att måla på huset igår hann rätt långt tycker jag, men planeringen va ju att fortsätta idag men om ni tittar ut så ser ni att det sket sig jag HATAR regn.
Nu ligger sessan o sover gott i pappas säng. Helgen va helt KANON tack bettan för en underbar helg.
På fredagen när vi kom dit fixade bettan god mat o ett glas vin o killarna tog en varsin öl.på lördagen var vi på entré i Malmö helt underbart köpcenter om jag får lova att säga jätte mysigt o trevligt med mycket affärer, man kan ju säga att det gick en hel del pengar den dagen...=).
Vi  skulle ju egentligen åkt hem på lördagen men så blev inte fallet, vi stannade till på söndagen och även söndagen bjöd på äventyr, vi var på ikea i malmö hitta lite små skit, så stannade vi till på bauhause, hittade inget kul. Vi sprang bara inom o skulle kolla lite priser på marksten. Sen åkte vi hem o jag åkte och hälsade på min mamma, det var ju min första morsdag=) jag fick en parfym =). Sen i veckan här har det inte hänt så mycket. Idag har jag städat lite så nu sitter jag o njuter av en god banan och kiwismoothi det tycker jag att jag förtjänar.

här är en lite konstig men rolig bild på alma från besöket hemma hos moster i lund.
Snacka om scaryface....=) men ändå så söt.

Kommentarer
Postat av: Bettan

TACK SJÄLVA!

Jag hade jättemysigt och jättekul. Hoppas att vi kan göra om det snart :)

Puss och kram!

2009-06-03 @ 18:36:25
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Anna

HAHAHAHAHA....Ni var inte på dårhuset och hämtade ny unge väl? =)

2009-06-04 @ 22:10:50
URL: http://whataboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0