nu har jag nåt att skriva om...........

Prästen ringde för det första så väckte han mig, och för det andra så tycker jag att han var en liten aning otrevlig mot mig.
Han ville bestämma en tid så att vi kunde gå igenom inför barndopet. så tisdag blev det.
Han sa att han såg på papprena att jag och alec BARA va 23 i år, han tyckte att det va ungt och vet ni vad han sa till mig??? Han sa att "ni fyller ju 23 i år, men ja huvudsaken är ju att man kan älska sitt barn o att man visar det för dom känner ju det"
vad fan menar han med det? menar han att man inte kan älska sitt barn bara för att man är 23.
Jag hade inte älskat Alma mera om jag hade varit 35. Jag blev så jädra arg, jag fattar liksom inte vad han hade med det att göra. präst-------.
bra start på dagen.
på tal om något annat så kommer min kära kusin hit ikväll o ska klippa mig, vill förnya mig lite vet inte vilken frisyr jag vill ha:

dom är så snygga allihopa men  jag vte inte vilken jag vill ha.
Och i dag är det bada dag för lilla alma vi ska fylla upp badbaljan o plaska lite annars står det bar städning på schemat.

Så såhär kommer min dag att se ut...=)
Ha det bra så hörs vi puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej svejs!

Vilka söta bilder :) Ska bli mysigt att få gosa lite med lilla prinsessan ikväll.

Ses sen, KRAM!

2009-03-11 @ 11:42:15
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Emma

jag hade bytt präst! går inte det?? så kan man ju inte säg!

vad gäller frisyrerna så kommer du bli super snygg i vilken som tror jag! =)ska bli spännande att se vilken du valt! Hoppas vi kan ses snart..! Puss o Kram Skumbanan

2009-03-11 @ 18:07:54
URL: http://iamemma.blogg.se/
Postat av: Cel'Dara

Det låter ju helt stört. Jag hade bytt präst. Helt klart. Aldrig att jag hade låtit en sån idiot döpa min unge.

2009-03-11 @ 18:36:57
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: challe

det kan jag tyvärr inte göra han e den enda prästen som är i tjänst då....=( annars hade jag gjort det.

2009-03-11 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0