vilken härlig dag

hej på er alla. Nu sitter jag här lilla sessan har somnat sover som en liten gris...=).
Hennes feber har gått ner och och hon är inte alls lika hängig nu som hon har varit. Det skulle ju vara typiskt nu till barndopet om hon inte skulle blir frisk, det är bara till att hålla tummarna. Har varit ute i det fina vädret och gått en lång runda upp till asarum, skulle inte på pastorexpeditionen och hämta nyckeln till församlingshemmet, dom ville att jag skulle göra det redan i dag för att dom visste inte riktigt hur det var med folk där uppe i helgen.
Var även inom ica och handlade lite pureer till lilla sessan som hon ska få lite smakprover på nu när hon är 4 månader. Vill ägna min lilla farmor en tanke, hon fick en hjärtinfakt i onsdagskväll så dom opererade henne direkt så nu ligger hon på sjukhuset, krya på dig farmor. Ikväll ska jag inhandla och fixa de lilla sista innan barndopet, och imorgon så får jag väl tillbringa den mesta tiden på församlingshemmet till att duka och sätta fram grejer och sådant. Men det ska nog gå bra. Det känns helt otroligt att det är barndop nu, när jag bokade det så tänkte man att det var så långt fram så det var ju ingen fara men nu är det här o det är om på dagarn, f-n vad tiden går fort alltså.
Om mindre än 4 timmar kommer min kärlek hem, det ska bli skönt det är så tyst och ensamt här hemma på dagarna när sessan ligger och sover.Det är skönt med lite sällskap ibland=)

Grattis till mamms lilla sessa 4 månader i dag, på denna bilden var hon bara 3 dagar gammal, tänk vad det går fort egentligen alltså. Men hon är det bästa som nånsin kommit in i mitt liv...=)Älskar henne mest av allt i hela världen,även om jag bara är 23...=) (ni som lästa inlägget om prästj----ln förstår vad jga menar.)
Ha de bar så hörs och syns vi puss o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0