Utkast: Hej...... här ...

Hej......
här kommer jag för tredje gången idag....
men det är bara det att jag är så uttråkad när det regnar så jag håller på att dö.
Man vet ju inte riktigt vad man ska hitta på kommer inte på någonting......
Jag har precis varit och ätit lite middag hemma hos mina svärföräldrar det blev korvstroganoff, det var jätte gott.
Min sambo A är uppe i vårt hus och snickrar och har sig.
Nu börjar det närma sig nästan helt färdig uppe på övervåningen men sen återstår de köket och det på bottenplan,
men vi kan nog snart flytta dit för dt går bra framåt.
Det ska bli så skönt att kunna flytta dit man har längtat så länge nu på att det skulle komma och nu är det är.
Här kommer lite bilder:
mitt badrumsgolv på övervåningenDetta är mitt badumsgolv på övervåningen.
Detta är fondtapeten i allrummet på övervåningen.
Detta är barntapeten till den kommande bulan.
Detta är fond tapeten som jag har i mitt super fina sovrum, på dom andra väggarna är det brunt.
Än så länge så känner jag mig super nöjd. Det blev precis så som jag hade tänkt mig att det skulle bli, om inte bättre:)
Sen är det bara att gå ner och fortsätta på bottenplan med kök, badrum,tvättstuga,garage och ett vardagsrum.
Men det kommer vi till sen, jag lovar att jag ska ta kort så att ni får hänga med om vad vi håller på med där uppe:)
Det regnar fortfarande ute ja...................
Nu är det inte många timmar kvar av min lediga tid innan jobbet kallar.
Usch jag vill inte börja jobba imån,

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket snyggt :) badrummsgolvet o fondväggen i vardagsrummet blev favoriter hos mig...barntapeten var ju super söt :) måste följa med in o titta snart..

puss

2008-08-17 @ 18:05:13
Postat av: challe

kul att du tyckte om det.

Ja vi får åka dit o titta snart puss

2008-08-17 @ 19:28:12
Postat av: Cel'Dara

Golvet var ju jätteläckert!

Och jag gillar tapeterna oxå för den delen. :-)

2008-08-17 @ 20:15:56
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: challe

visst blev de fint...:)

2008-08-17 @ 20:51:22
Postat av: Emma

bulan o jag, hahah vilket bra namn!!! ser ju riktigt fint ut i huset =) vill dit o kolla! hörs! puss

2008-08-17 @ 20:53:39
URL: http://iamemma.blogg.se/
Postat av: challe

ja det blir bra ja e jätte nöjd ja vi får åka dit nån dag puss

2008-08-18 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0