blott ett minne


hittade denn bilden på datorn nu är magen bara blott ett minne......
Det är nästan så jag känner att man saknar magen lite grann, sparkarna man fick o nyfikenheten på vad det var som va där inne hur skulle han hon se ut och så vidare. Men jag är verkligen jäte glad för lilla alma men man kunde få ha kvar magen lite till samtidigt som man hade alma, =) Min lilla prinsessa ligge så gott och sover nu så jag tänkte att jag skulle passa på att få lite städat så länge. Får passa på när hon sover....=) Ja det var ju en trevlig väckning man fick imorse eller vad tycker ni? Jordskalv ja du det trodde man aldrig att det skulle komma här. men men man får väl hoppas at det inte kommer mera för det var ju faktiskt ganska läskigt tycker jag. Hela sovrummet skakade ju, men varken smulan eller alma reagerade dom små sömntutorna=) tur att det hände INNAN alec körde till jobbet annars hade nog jag gjort i byxornaom jag hade varit ensam. ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Gud vilken fin bild, hade jag varit er så hade jag framkallat den i svartvitt & hängt upp den på väggen! Puss

2008-12-18 @ 08:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0