dålig uppdatering

hej på er.
Alma vaknade kvart i sju i morse o då ville hon ha mat så det var ju bara tll att stiga upp och se glad ut.
Men nu har hon däckat igen. Sitter o överväger om vi ska ta en tripp in och gosa lite med mormor idag men jag har inte bestämt om jag orkar ännu.
Min kamera är på lagning så jag har fått låna mamma o pappas kamera så länge o deras minneskort passar inte i min dator o dom hittar inte sladden så jag kan inte få in bilderna på alma i datorn annars hade jag lagt upp lite. Men jag har en bild som jag hann ta med min innan den pajade på henne.
nappen är ju lika stor som henne typ.....=) sötnos.
nu ljög jag. Jag hade två bilder på henne.....=)
ÅÅÅÅ hon ligger och snussar så gott min lilla ängel.
Jag lovar att det kommer mera bilder när jag fått tillbaka min kamera.Ha det bra så länge. puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Josse

Sicken goding=) Hoppas vi ses snart så man få träffa er och titta på er lilla prinsessa!

Kram Josse (CG)

2008-12-15 @ 12:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0