nu brinner det i knutarna!!

hej nu är det nära......
Idag går jag in i vecka 39 så nu är det NÄRA.
Nu går man varje dag o bara hoppas på att man ska känna nånting men det gör man ju aldrig.
Nu vill jag ju ha nånting att lägga i den lilla sängen påövervåningen, nånting att stoppa i dom pytte små kläderna som ligger i garderoben.
Men visst jag kommer nog att sakna magen den är ju ändå så mysig.......=)
MEN jag vill att DU ska komma UT NU! orkar inte vänta längre nu..........
Men det är ju bara det att med första barnet så brukar man oftast gå över 2 VECKOR, så jag får nog räkna med de me så det kommer väl inte än på3 veckor...............=(
jaja ha de bra så hörs vi puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Heeej!

Jag var med duktigt inställd på att gå över både en å två veckor, var så bergis på det så vi missade sista föräldragruppen på mvc å infon på försäkringskassan för vi låg på BB när vi hade bokat i det. :D

Viggo behagade nämligen komma nio dagar innan BF. :D

Stort lycka till!

2008-11-11 @ 14:23:33
URL: http://lisoball.bloggagratis.se
Postat av: Zandrah

Hoppas han/hon ploppar ut snart, för jag är sååå nyfiken på att få träffa den lilla parveln! :-)))

Kram

2008-11-11 @ 17:17:52
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: Anna-Ida från föräldragruppen

Hittade din blogg för ett tag sen brukar vara inne och kika ibland och se om det hänt nått :)Jag gick över tre dagar med vår lille Alfred då höll jag på att få nog ville ju bara att han skulle komma. Trots att man vaggade fram som en anka så gick jag först en runda på dagen sen en timme på kvällen hade hört att det skule funka och mycke riktigt 4 på morgonen var det dax, så det är bara att rekomendera :) kanske funkar för dig med. Hoppas allt går bra, lycka till! :)

2008-11-11 @ 21:55:35
Postat av: Jessica

Hallå tjockis! Äntligen fått tillbaka internet eller? :) Ja nu är det nära... du vet att du måste höra av dig sååå fort det är något! :) Jag och Bettan börjar bli riktigt nervösa nu! KRAMAR!

2008-11-12 @ 01:42:00
URL: http://jessan85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0