tack tjejer

TACK tjejer för en underbar överraskningsfest.
Jag blev jätte snopen när jag kom in i mitt eget hem o helt plötsligt så stod det folk
i mitt vardagsrum..................
Men jenna du får lära dig att va lite mera tyst....=)
Jag blev bjuden på jätte god mat och efterrätt....."mums"
Och så fick bulan en JÄTTE fin babysit som dessutom vibrerar.....TACK SÅ JÄTTE MYCKET!
Det var en jätte trevlig kväll och jag hade inte förväntat mig nåt liknande.
så ni lyckades verkligen kan jag tala om för er. Men nån som jag är lite stolt över det är ALEC att han lyckades med detta utan att göra bort sig det är starkt jobbat!!!
Ha de bra puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du tyckte om det gumman!! Hoppas bulan kommer tycka om presenten =) tycker också att alec var super duktig! (hälsa o tacka för hjälpen) puss

2008-10-19 @ 20:38:55
URL: http://[email protected]
Postat av: challe

det var jätte trevligt det kommer bulan säkert att göra....=) det ska jag göra puss!

2008-10-20 @ 11:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0