vet inte hur det ligger till än......

Som ni vet så var jag hos veterinären med smulan i måndags i hopp om att få veta om hon är dräktig eller ej.
Men det var tydligen för tidigt att se det, men han tog tempen på henne och hon hade feber så hon fick antibiotika mot det. Han  ville även att vi skulle komma dit igen om 14 dagarn och göra ett ultraljud på henne för att vara helt säkra på saken. Men nu har hon ju fått medicinen onån dag och jag tycker faktiskt att hon är lite piggare nu än vad hon va så jag hoppas att det har varit febern som har gjort att hon har varit slö. Men veterinären sa att han kan inte helt utesluta att hon inte är dräktig så frågan är om han kände nåt på hennes mage men inte vågade säga det säkert?????
Vi får väl se om det blir ännu mera tillökning i famljen eller om det räcker så som det ska bli.
puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Hej hej!

Jag har en utmaning till dig. :-)

Kolla här:

http://celdara.blogspot.com/2008/10/7-grejer-om-mig.html

2008-10-28 @ 22:06:11
URL: http://celdara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0