hej......

hej på er jag fattar inte vart jag gör med min tid men jag hinner aldrig med att blogga längre, men nu sover både alma och alec så nu hra jag lite tid över.
Först och främst så vill jag ge många grattis till emma och patrik som har blivit föräldrar grattis grattis, kan tänka mig att det finns en väldigt stolt mormor Ia nu eller?.
Ja min helg har varit bra i går hade jag lite kalas här hemma och i dag har vi varit på en lite utflykt det blev bland annat lite inköp från eko hallen.
I morgon så ska jag och alma till distriktssköterskan och lilla sessan ska få sin första vaccination imorgon och ja får väl erkänna att ja mamma är allt lite nervös, jag har nämligen sprutfobi...=(
men men man får väl hålla masken men jag tycker inte om att dom ska sticka min lilla sessa.
Ja annars så händer det inte så mycket får väl gå och krypa ner til min lilla älskling som ligger och snussar så got där uppe. Ha de bra puss o kram på er.

Jag kan inte fatta att hon är tre månader redan tiden går så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0