försöker att planera lite......

hej på er. nu har jag suttit här framför datorn ett bra tag och försökt hitta tårtdekorationer till min lilla sessa som man kan ha på dopet, det finns ju hur mycket som helst men mna kan ju inte bestämma sig för vad man vill ha. Frågan är ju om jag orkar baka själv eller om mna ska beställa så att man slipper det???
Måste baka en i allfall mamma e laktosintollerant och min syster tål inte nötter så en får jag baka själv i allafall.
Men sen är ju frågan hur många man ska beställa? Jag ska in en runda tll stan imon o göra några ärende tänkte jag skulle kolla upp vad det kostar och hur många man behöver och så, så att man vet det, till er som undrar när det är dags så kommer det inbjudningar så ni behöver inte oroa er..... det kommer jag lovar.
Ja ja ska försöka leta upp nån god tårta so man kankse skulle kunna göra....? ååå jag vet inte vad jag vill.
Jag vill ju att det ska bli perfekt för det ska ju vara en fin dag så vill inte att nåt ska gå fel
Jaja ha de bra puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0