shopping med mormor=)

hej idag har jag o alma varit på stan med mormor o monika, trots att hon fortfarande är så lite så har hon kommit på hur man ska lurat sin mormor o monika på pengar...=) Monika köpte  st  jätte fina pyjamas till henne och mormor köpten en klänning med tillhörande byxor:

fin va? sen har ju lilla mamma med shoppat lite till sessan såklart:

En liten rosa kjol, jag kunde inte låta bli den var ju så guda söööt=)
Hittade även detta:

En body, en klänning och ett par strumpbyxor som hon kan ha ihop, det blev även en ny mössa och et par andra bodysar men jag orkade inte lägga upp bilder på allt.

Vi var även och fikade och såhär mysigt hade jag när mormor matade mig.
Så om man ska sumera dagen så har vi haft en mysig dag tillsammans med mormor och monika.
puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

De känns sjukt bra att börja plugga =)

jobbar min sista natt inatt..överlycklig..hehe

puss

2009-01-13 @ 11:16:21
URL: http://whataboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0