hej

hej nu var det jädra ett tag sen man skrev något, men jag har inte haft lust eller ork att skriva.
Nu har det hänt en del både med tomten o lilla sessan. Halva muren på framsidan är uppe väntar på resterande sten så att man kan lägga restan. Hela huset är snart färdigmålat och baksidan är lite utplanad nu.
Alma har tagit sig lite framåt med krypning men det går mest baklänges men snart är det nog framåt hon sticker. Hon har börjat med dom ljuden som är bäst i hela världen mammamama.....
och även lite dadddada det låter som om hon säger både mamma o pappa...=) hur härligt som helst.
Nu är det snart östersjö då kommer bettan äntligen hem...=)
Vi har bestämt att vi ska uto festa en av dagarna o det blir på fredagen tillsamman men dom underbara teres o david dom är ju hur goa om helst så detta blir nog alldeles kanon kan jag tro. Morfar ska vara barnvakt. han sa att han ville hellre vara hemma med alma o mysa istället för att dricka öl på fredagen, för det kan han göra alla andra dagarna, det tyckte jag va lite gulligt, så jag kan se dom framför mig i soffan morfa ligger med alma på magen o båda två liller o snarkar hi hi.........

det kmmer att gå alldeles utmärk det är verkligen morfars lilla flicka hon kan nog få morfar precis vart hon vill...=)
Så på fredag så blir det lite vin o även lite baja päron, Jag fick en baja päron av mina snälla föräldrar när vi var i stan häromdagen tack så mycket...=)
nej nu ska jag göra lite nytta man måste ju göra det med..=) ha de bra så ses o hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Så söta dom är :)

Jag kan faktiskt oxå se det framför mig. Haha!

Ska bli sååå mysigt att få träffa er allihopa <3

KRAAAM!

2009-07-12 @ 20:22:19
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0