uppe med tuppen...

god morgon på er alla där ute.
Här sitter jag 20 över 6 hur pigg osm helst, vad är det för fel om man vaknar o sen ger man lite välliing till snäckan hon somnar om hur söt som helst men DU är hur pigg som helst????
här sitter jag med mitt morgon kaffe o läser lite bloggar.
Denna dagen bjuder inte på så mycket, jag hoppas att mina glasögon kommer idag så att mna kan hämta dom o kankse äntligen få väck denna jobbiga huvudvärk, några tusen fattigare bir man ju men det kan det ju vara värt om den försvinner...=)
nu börjar nererna spela in på lördag då smällen det då säger vi jag till varandra, en del som ska förberedas, men tyvärr så jobbar jag fredag kväll och är inte hemmma förräns vid halv tio tiden så det som ska förberedas får fixas på dagen istället....
Ska kanske in och hämta ringen idag då... lämnade in en på gravering härom veckan och den var klar i torsdags
så hämtar jag den i dag så har jag det med gjort då kan jga bocka av det från listan..=)
ja ja nej jag får väl ta och göra lite nytta nu när jag ändå är vaken här tväta lite och sånt kul.
ha de bra så hörs o syns vi puss o kram på er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu börjar det verkligen dra ihop sig! =) nervös?? hoppas att det blir en perfekt dag och ett fint minne i framtiden! Ta många kort!!! =) hoppas vi ses snart, tycker det dröjer allt för länge mellan gångerna :/ Kramar

2009-10-15 @ 22:45:20
Postat av: challe

ja nu börjar jag att bli lite nerös...=) men det hör väl till även att det bara är ett litet bröllop.

ja det gör der verkligen vi får ta och bli bättre på det. ja lovar att det ska bli massa kort=)

kramar

2009-10-16 @ 10:33:31
Postat av: Sara

HEJ CHALLE!!!

Idag är det eran STORA dag och jag ville bara skicka stora , varma gratulationer till er!

Hoppas det blir en minnesvärd dag och LYCKA TILL.

Ska tänka på dig idag. KRAMIZ Sara

2009-10-17 @ 11:24:21
URL: http://saraj77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0