äntligen ett datum....

nu har vi äntligen fått ett datum så om ett par veckor smäller det, Då blir vi Fru och man Lennartsson..=)
Ringen är inlämnad på gravering måste fixa en kofta till mig o en klänning till alma. Annars är allt under kontroll, det är skönt på nåt vis att det inte ska var något stort att det var blir ett litet med familjen, jag tror inte att jag hade pallat med alla förberedelserna o all nervositet, så detta bllir alldeles perfekt.
Jag fattar inte att han äntligen gick med på det för han skulle ju aldrig gifta sig...=)
Nu är jag välrldens lyckligaste....
Ha de bra så hörs o syns vi.

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS ännu en gång=)

Vilken dag? Vill veta så jag kan stå utanför och kasta ris på er! Haha puss

2009-09-26 @ 09:38:53
URL: http://whataboutanna.blogg.se/
Postat av: GMLT.se

MEN GRATTIS FÖR TUSAN! Att gifta sig är det läskigaste jag har gjort i mitt liv ;D

2009-10-05 @ 04:39:03
URL: http://gemiglivettillbaka.se
Postat av: Djävulen.

Oj.. GRATTIS! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0