hej på er där ute....

hej det var inte igå....=)
jag har helt ärligt glömt bort att man ska skriva i sin blogg...=)
jag har haft så mycket annat för mig så jag ha verkligen inte haft tid.
Nu har jag semester fram till lördag då börjar jag jobba igen efter 2 och en halv vecka ledigt. känns sådär.
Vi har ju haft inskolning på dagis nu och det verkar gå hur bra som helst ännu så länge dom säger att hon nte blri ledsen när man går så man får ju lita på det...=)
I går fick vi ett ryck och körde ner till min älskade syster och hennens sambo i lund vi tog en tripp till ikea och som vanligt så säger jag att jag behöver inget speciellt men givetvis så var jag den som handla mest...=) men fint blev det här i köket=) idag har vi varit och köpt en  nytt soffbord jag var så jävla trött på det andra som vi hade så nu fick det vara nog, en inte nog med det så blev det även nya kuddar till soffa och även filtar nice.
jaja nu ska jag slänga mig i soffa o se om det  finns något vettigt at kolla på ha de bra så hörs o syns vi...=)

Kommentarer
Postat av: Paula

Fick hon det? Stackarn! Hoppas mina slipper, vi har fått nog av sjukhus, hehe. Kram!

2010-02-10 @ 12:30:28
URL: http://paulasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0