första dan på jobbet efter 4 veckor semester........

hej här sitter jag JÄTTE trött efter dagen som varit.
Man kommer ifrån sitt jobb ganska snabbt när man e ledig.
Men men nu e man tillbaka i verkligheten igen men sånt e livet.
Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva sitter här hemma själv och försöker hitta något på tv som är något värt att se men det är ju som vanligt bara en massa skit.
Min älskade sambo är uppe och håller på med badrummet i huset tillsammans med min pappa,
så han kommer nog hem sent ikväll me:(
Man saknar honom jätte mycket nu när han alltid är där uppe men huset måste ju bli färdigt så att vi kan flytta dit.
Det ska bli jätte skönt när det är färdigt och man kan pusta ut lite.....men bara lite innan bulan kommer....:)
jaja nu ska jag inte sitta här o prata en massa strunt vi ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej svejs!

Jag och Jessica har varit och kollat i ditt fina hus. Nice!!!

2008-08-18 @ 19:32:11
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: challe

hej hej...

vad tyckte hon då? tyckte hon det var fint?

2008-08-18 @ 21:19:05
Postat av: Bettan

Det är klart hon tyckte!!!

2008-08-18 @ 23:41:36
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0