hej på er alla.....

hej.
Tro det eller ej men idag har jag varit väldigt effektiv.
om man jämnför med andra dagar....=)
Jag fick en hel påse med äppel från en av våra grannar här igår så jag har skalat och skivat och till och med gjort tre stycken äppelkaka. Sen sa min förståndige far att man kan skala skiva och frysa in väldigt smidigt.
Så jag har skalat o skalat o skalat men nu är dom färdig skalade och skivade.
Men sen har jag även gjort kålpudding men den står fortfarande i ugnen.
Usch tänker säkert en del av er men jag tycker att det är jätte gott och det är sånt som man inte gör så ofta så att jag slog till och gjorde tre stycken samtidigt nu så att jag har i frysen om jag blir sugen på att igen.
Så har min dag varit.........
Annars har den varit lugn och fin men nu börjar den bli lite dryg......
Nu är det snart bara 2 timmar kvar tills alec kommer hem......=)
Ja ja vi hörs och ses puss på er!


Kommentarer
Postat av: Paula

Hallå! Vart i Korpadalen? Jag kan komma förbi en dag, har heller inget för mig om dagarna. Har dock ingen bil för tillfället men letar så så fort jag har skaffat en så kör jag ut till dig :) Är det bara en månad kvar?! Jisses, vad tiden har gått fort! Kram

2008-10-14 @ 14:40:39
URL: http://paulacarolineryberg.blogg.se/
Postat av: Bettan

Du börjar ju bli som en liten hemmafru :)

2008-10-14 @ 17:40:23
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Emma

duktig du e!! gör du alltid 3 av allt? hahaha, undra var det ska sluta... :) puss

2008-10-15 @ 22:47:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0