Äntligen.............

hej hopp!
Nu var det ett tag sen jag skrev men jag har haft så mycket med flytten och allt att göra så jag har inte riktigt hunnit med bloggen..............
MEN nu sitter jag här i MITT HUS:) och skriver mitt första inlägg......................
ÄNTLIGEN!!!!!
Från och med i morgon så e vi av med lägenheten med så då kan man bara vara här i huset och ta hand om allt so ska packas upp för det är ju en del som ska på rätt plats.
Nu har vi sovit här i huset hela helgen och det känns jätte bra, men det kändes lite lustigt när min sambo åkte till jobbet i morse och kvar låg jag SJÄLV i detta stora huset, men man vänjer väl sig vid det med så småning om.
jaja nu har jag några kartonger som står och väntar på mig som jag tänkte jag skulle ta tag i om jag tyar. när man är en tjockis:) så får man ta det i sin egna lilla takt.....:)
Men det kommer nog upp så småning om ändå.
ha det bra så hörs vi puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0