äntligen....

Hej nu ska jag äntligen ta mig i kragen och skriva ett inlägg det var ju ett tag sen jag gjorde de.
Men nu e jag här förkyld och dåsig......
Jag va uppe i huset i går och MITT KÖK är färdig SKITFINT blir det.

detta är min köksinredning och min diskmaskin fint va?


s5000896
Dettaär fondtapeten i köket:)



Här har vi min kyl o frys och min ugn.
I detta köket kommer jag att stå o laga middag det är helt otroligt vad jag är nöjd me mitt kök:)
Jag får lov att skryta lite med min sambo A o min Pappa P  och även svärfar T dom är verkligen duktiga.
I eftermiddag ska jag på fika hos Anna det var länge sen det ska blir trevligt.
Ja ja nu ska jag laga lite mat till min sambo A han kommer nog hem snart och är lite hungrig.
Ha de bra så hörs vi (jag lovar).

 





























































































Kommentarer
Postat av: ida

de ser jätte fint ut.kaklet va ju super snyggt=)man får väl komma upp och se hur de har blivit snart... men inte innan toaletten är på plats;) hehe

2008-09-07 @ 13:42:44
URL: http://thebestwhitme.blogg.se/
Postat av: Anna

super snyggt challe :)

2008-09-07 @ 15:50:10
Postat av: Emma

ser jätte fint ut! :) kommer snart o tittar in!

2008-09-08 @ 18:43:25
URL: http://[email protected]
Postat av: challe

ni är välkomna alla vi kan ju höras så kan vi åka upp nån dag....:)Jag e faktiskt jätte nöjd. Men tänk at det är ÄNNU finare i verkligheten...:)

2008-09-08 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0