god middag

hej här ligger jag i soffan alldeles snorig febrig har ont i bihålorna och öronen........
Hade inte kunnat må bättre....:)
Jag ska ut till lasarettet senare i eftermiddag så vi får se hur de går.
Jag orkar typ inte göra nåt jag har tagit mig från sängen ut till soffan det är typ det jag har gjort idag.
Det är jobbigt när man e så slö o hängig.
Ja ja det går väl över snart HOPPAS jag. Min syster yster är ju med febrig och förkyld......:(
Så hon ligger hemma i sin soffa och slöar fanken att man inte bodde grannar nu då kunde man ligga och slöa tillsammans....:)
jaja ha de bra så hörs vi puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hejsan Snoris!

Tur att det finns telefon i alla fall :)och nu ska du ju flytta ännu längre ifrån. Lycka till på Föräldragruppen. Kram

2008-09-09 @ 12:34:39
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: challe

vem kallar du för snoris? din snoris

2008-09-10 @ 12:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0