goddagens

hej.....
Är hemma idag igen för att man har åkt på feber och förkylning. inte nog med att man har fruktansvärt ont i vänstersidan och neråt så ska man behöva hosta så att man nästan kissar på sig.Det tycker inte jag är rättvist.
Undra hur stackars bulan mår i min hoppande o hostande mage....:(
Nu börjar det att dra ihop sig inför huset.......:)"längtar"
I helgen så skulle dom nog försöka att få upp trappan och sen är det bra lite i tvättstugan och i hallen kvar.
När ttrappen är uppe så kna vi börja flytta dit grejerna ååååå gud vad jag längtar nu.
NU ÄR DET NÄRA!!!!!!!
Men vi kommer nog dit me men jag vill dit nuuuuuuuu. Jag tycker att vi har redan gått och väntat så länge på detta så nu tycker jga att det kan vara dags.
I morgon bär det av till barnmorskan så då återstår det att se hur mycket jag har gått upp nu då.....:)
Och se om bulan har växt något sen sist men det får vi hoppas annars vet jag inte vad....=(
jaja det blir väl att ligga här i soffan idag me man har ju ingen ork i kroppen när man är febrig att ens röra sig
så jag får väl kolla om det är nåt sevärt på tv o ligga där ända tills i kväll när A kommer hem från huset.
ha det bra så hörs vi puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0