hej på er.....

hej.....
här sitter jag nu och äter lite frukost på min LEDIGA dag:)
skönt men dom dagarna går så jädra snabbt bara det är ju de......
Försäkringskassan ringde upp mig för att säga att dom hade inte tagit upp mitt ärende om havandeskapspenning
för att mina papper hade hamnat i GÖTEBORG!!!! hur kan dom hamna i GÖTEBORG när jag skickade dom till STOCKHOLM? dom kan inte göra nåt rätt på försäkringskassan "arg". Men hon lovade mig att ringa igen under dagen eller imån. Jag hoppas att hon ringer idag för det börjar ju gälla på Torsdag så man vill ju veta nån dag innan med i allafall.
Idag är jag fruktansvärt trött jag vet inte vad bulan höll på med i natt jag tror att h-n va med i en fotbollsmatch eller nåt, det kändes som det i allafall h-n höll på hela tiden o stojjade och vred sig i magen.....:) lite svårt att sova när det känns som om hela magen flyttar sig men men jag får ta igen det inatt istället...:) vad ska man göra!
Jaja jag hör av mig om jag hör  från försäkringskassan ha de bra puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0