åå vad man kan bli arg

jag kan anse att om man inte vill att folk ska läsa ens blogg då tycker inte jag att man ska ha någon.Vem som helst kan ju komma in på nåt vänster på en blogg man sitter i klickar lite hittar lite olika men inte tusan kan man bli så jädra arg o förbannad för att folk läser den. SLUTA BLOGGA om ni tycker att det är ett problem att folk läser.
Ja ja nu ska man inte vara arg en så fiiin dag vi har haft i dag. Jag alec o lilla alma har varit hemma hos almas mormor suttit o pratat lite solat lite. SKÖNT. Hoppas att det blir varmt o soligt i morgon också.
här kommer  bilder på mammas lilla sessa:
här är mina tre älsklingar...=)
Sessan ligger i sängen och sover o pappa ligger i soffan o sover själv sitter jag och fördröjer lite tid.
Ja ja snart börjar det en film på tv som jag ska försöka att titta på. Ha de bra så hörs o syns vi puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej, hej!!

Håller fullständigt med dig!

Vilken söt liten trio :)

KRAM till er!

2009-04-23 @ 22:01:20
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0