ingen härlig morgon...

vad är det västa som kan hända när man ligger o sover så gott på morgonen..? JO att telefonen ringer och väcker en jag tycker att det är fruktansvärt....=(
Det var asarumsförsamling som ringde mig, "det har tyvärr uppstått ett problem angående ert dopkaffe den 10 maj."
Jaha säger jag vadå? Jo det är ju så att vi ska ha vår stora vårfest det datumet i den lokalen som ni ska vara i så tyvärr kan inte ni vara där. Nehe säger jag men alltså du sa ju att det var ledigt när vi bokade. Jo men nu är det ju vår stora vårfest som ska vara där. Ja och vart tycker du att vi ska ta vägen? Ja i svängsta va det ju ledigt? Men det är ju en bit att köra för alla oss. Ja men då ringer jag till pingstkyrkan o kollar med dom sen hör jag av mej igen.
Sen  har hon inte ringt igen men jag hoppas att hon gör det snart för jag menar 1 och en halv vecka innan vart tror hon att jag ska få tag på en lokal nu för nånstans???
åååå varför kan inte allt bara flyta på, jag vill inte flytta på mig bara för deras jävla fest jag hade ju bokat det först men det skiter ju dom i........... VIKLEN HÄRLIG MORGON. Ja vill ju vara där fan vill ju inte ligga o köra till svängsta..... vilken krabb med denna lilla damen när hon ska döpas, första försöket inlagd på sjukhuset, andra försöket ingen lokal.

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Åhh va tradit! :-(

Hoppas det löser sig. Annars är det ju inte värre än att vi får åka till Svänsta. Inte så långt ändå ju. Det blir bra ska du se!

Kram

2009-04-28 @ 18:32:08
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: Emma

Hejsan, ja fick ju en massa kläder till elton från dej, han har ju växt ur dem nu så undrar om du vill ha tillbaka dem?? ha de bra.kram

2009-05-06 @ 13:46:12
URL: http://emmasstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0