lite updatering från helgen som har varit

hej på er.
I helgen så har alma varit hos sin mormor o morfar. Jag o alec har varit på tacoskväll hos bettan. Det blev lite dricka och dessutom lite singstar. Det var jätte trevligt, och gott...=) senare på kvällen så blev det harrys.
Dom sista gångerna när jag har varit på harrys så har jag haft jätte tråkigt och det har varuit så mycket folk o klibbigt, menm inte i lördags då hade jag SKIT KUL. verkligen men jag hade ju lite dricka i kroppen med om man säger det...=) hade tyvärr inte kameran med mig så jag kan tyvärr inte komma med bilder. Sån är jag med min kamera har aldrig den med mig när det händer nåt kul. Igår var de en mys dag alma va med mormor o morfar i mörrum kom på eftermiddagen.. DÅ VAR HON RIKTIGT EFTERLÄNGTAD.
detta har varit min helg åter kommer kankse senare ha de bra alla så hörs o syn ´vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0