nu är jag här...=)

hej på er.
I går var mina väner här och jag fick veta att jag är VÄLDIGT DÅLIG på att uppdatera min blogg. Så här kommer ett inlägg som är tillägnat er....=)
Jag fick en födelsedagspresent av dom med igår, ett prsentkort på karloskar och kristina. Perfetkt nu när man inte har så mycket kläder som passar en så bra....=) Tack så mycket tjejer ni är BÄST. I morgon är det ju egentligen min dag och då kommer min mamma o pappa , alex och bettan farmor och farar och kanske monika.Och sen så blir det även lite kalas på lördag, då kommer alecs familj hit.
Jag kan inte fatta att min lilla sessa är tre månader på fredag kan ni  förstå detta?
det är ju helt otroligt,det går ju så fort men det gäller ju att njuta riktigt rejält:

Ja hon växer så att det knakar.
Ja ja ha det bra nu alla så hörs vi när vi hörs puss å kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0