allt jag nånsin kunnat önska........

jag har allt som jag nånsin kunnat önska mig. En helt UNDERBAR fästman och sambo och vi har fått en helt UNDERBAR liten sessa som är så guda god så det finns inget liknande. Vi har även en lite hund som är mera som en lite bebis och en riktig knas katt. jag bor i ett helt underbat hus som min darlig har bygg med lite hjälp vill säga.Jag kan inte komma på något mera som jag skulle kunna önska mig för nej JAG HAR ALLT JAG VILL HA!!!
precis så här söta är dom när dom ligger och myser i soffan mina två hjärtan=D

smulan ligger och sover jämte alma hon är så rolig den hunden...=D
jag mår lite dåligt inför morgondagen. det är så att jag o alec är bjudna på 50 års fest och sen bestämde vi att vi skulle gå ut en runda efter det för det va ju ett tag sen sist=)
Alma sks sova hos sin farmor o farfar och jag tycker att det känns jobbit att lämna henne jag mår SKIT dåligt känner sig som en skitmamma som bara dumpar över henne så...=( Men hon får ju de bra det är ju inte det. det är bara det att jag tycker det känns jobbigt att lämna henne. Vi får väl se hur det går om jag kommer ut eller om jag bara vill hem. Vi får se hur det går att dricka med har ju inte druckit snart på ett helt år så det återstår att se hur det blir, känns inte så illa att dricka alkohol nu i och med att jag inte ammar så är det inte farligt för lilla alma ju. Ja får väl göra som dom andra här  och försöka att sova lite så att man orkar med morgon dagen. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Har Alec verkligen godkänt att du lägger ut den bilden :P

Haha, vad roligt!

Ha det så kul imorgon. Det kommer gå bra med Alma. Hon är en duktig kicka :)

2009-01-10 @ 00:17:33
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Anna

Ha så kul ikväll! de är du värd!! =) puss

2009-01-10 @ 19:35:09
URL: http://whataboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0