en bra dag.....

hej på er. idag när jag steg upp 5 i 7 så trodde jag inte att det skulle bli en bra dag med tanke på att jag trodde at jag skulle vara skittrött.
men tro det eller ej så visade det sig att bli en bra dag och inte als någon trött dag. Anna och Emma kom hit vid 12 tiden och vi satt och pratade en massa (som vanligt) och sen så blev det ju så klart lite kel med=)

här har vi emma o lilla alma.=)

och här har ni VÄLRDENS LYCKLIGASTE mamma=)
Nej nu ska jag gå upp o lägga mig jämte min älskade i sägen och bara MYSA.
Ha det bra hörs säkerligen imorgon.puss o kram sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det är så sjukt att ni e så sjukt lika haha! På bilden du lagt ut ser man det verkligen =)

Ha de bra! puss

2009-01-09 @ 11:33:15
URL: http://whataboutanna.blogg.se/
Postat av: Paula

Allt gick bra idag. Det såg ut som det skulle och dom växte som dom skulle. Riktigt skönt att veta! :) Hur går det för dig da?

2009-01-09 @ 20:33:18
URL: http://paulacarolineryberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0