ensamt...

hej på er. idag är det lite ensamt här hemma. När alma kom så va pappa alec hemma 2 1/2 vecka sen va han sjuk en vecka sen jobbade han en vecka sen har han varit julledig ända fram tills idag. Så nu känns det lite lustigt att inta han är hemma. Men men jag vänjer väl mig men man har ju haft nån att prata med och nån att gå ut o gå med o lite sånt. Så det är lite tyst här hemma nu. Men det är ju snart helg igen då får jag ju ha honom hemma=) lilla sessan ligger och nanar så gott här jämte mig. Hon är så rolig nu för att hon har börjat att le jätte mycket hon är såååååååå guda söt när hon gör det. Det  är ju klart hon är ju alltid så i coh försig.....=) jaja vi får väl se vart vår dag tar sig hän.
Ha de bra pussar o kramar challe och lilla alma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0