hoppas......

goddagens. Idag ska min lilla plutta på sitt första läkarbesök...=) hoppas att allt e bra men det ska nog inte vara några problem förutom att hon har blivit förkyld=( synd att man som mamma inte kunde ta de ifrån dom när dom va sjuka så att man själv hellre va sjuk=(.
Sen får vi hoppas att min nya telefon kommer idag jag vill ju ha den nu=) Ikväll bär det av på kalas till min lilla mamma som fyller 48 år idag. Grattis lilla mamma.
jag tror att alma ska ha sin fina fest klänning i kväll då...=)
eller va tycker ni?

jo det får nog bli den=)
ha de bra så hörs vi puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Lycka till hos doktorn Alma! :-)



Förresten.. har hon växt i dom kläderna ännu som jag köpte? :-)

Kram

2009-01-19 @ 12:34:28
URL: http://celdara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0