kallt ute idag.

hej på er. idag har vi varit och vägt lilla sessan. Hon vägde 4860g och var 56 cm lång. Hon har blivit en stor kicka nu. Hon växer så snabbt det är ju helt sjukt alltså. Men man vill ju att hon ska växa så klart men jag tycker att det är inte så länge sen man kom hem från bb. men det är ju snart 7 veckor sen. Sen efter det så va vi inne i stan hälsa lite på almas mormor o morfar. alec skulle hitta sig ett par byxor och kors i taket det gjorde han faktiskt med. Helt otroligt om jag får säga vad jag tycker.Nu blir det bara lite mys framför tv. Alec ligger och myser med lilla alma i soffan det ser så härligt ut så man kan sitta och titta på dom hur länge som helst för att dom är så guda söta.
ha de bra så hörs vi puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Idag kommer jag också och myser med den lilla stumpan.

Ses sen. Kram :)

2009-01-06 @ 03:51:47
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0