nu är jag här igen

nu sitter jag här i bloggträsket igen fattar inte varför man hamnar här när man inte har något annat att göra.......
min lilla sessa blir hela 2 MÅNADER i dag fattar inte allt har gått så fruktansvärt snabbt. Det är lite otäckt faktiskt.
Alma fick besök innan idag hennes fastrar och hennes lilla kusin va här med presenter hon fick en napp hållare som sser ut såhär:

hon fick även en snuttefilt som ser ut såhär:
men den fick hon av sin farmor o farfar jätte fin och mjuk o go Tack så mycket alla.
Här kommer lite bilder på min lilla sessa som växer alldeles för snabbt om jag får säga vad jag tycker:



Ja det var de det.Jag måste säga att det har varit 2 helt UNDERBARA månader hittills och jag vet att det kommer alltid att vara underbart med min lilla sessa älskar henne sååååå! puss o kram på er.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hon är så söt lilla pluttan! Fika nån dag?

Puss

2009-01-21 @ 17:42:06
URL: http://evolvine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0