väntar

hej nu sitter jag här framför datorn med en kopp kaffe, lilla bulan har däckat och ligger så mysigt och sover.Jag  sitter o väntar på alec han skulle komma hem på lunchen idag så han skulle ta med sig mc donalds så vi kunde äta det tillsammans...... mums.
Nu blev jag ju riktigt hungrig bara för det, nu ringer han o grågar vad jag ska ha....=) nu kommer han snart.
jag bulan och smulan ska gå en sväng sen i det fina vädret det är så härligt väder ute. ska gå en runda upp till asarum o ta ut lite pengar och posta lite brev. jaj vi ses o hörs sen. puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vad gott det låter med McDonalds. Nu blev jag också hungrig :)

Ha det bra och pussa Bulan och Smulan från mig :)

2009-01-15 @ 12:59:01
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0