lite seg av mig....

hej nu är jga här igen lite seg att skrivca nu förtiden men men det finns ju annat att göra än att sitta vid datorn.
idag har varit en mys dag vi var först inne i stan en runda hittade lite till bulan men även ett par byxor en kofta o en kjol till mig men inget till älsklingen, han hittade inge speciellt sa han...=)
Sen efter det så körde vi till mörrum till alecs syster o tog en kaffe, sen bor min morbror granne med dom så vi gick dit med en runda när vi ändå var där och där blev det korvgrillning mums. Så nu är vi hemma igen ligger framför tv o bara myser lite. Lilla bulan ligger uppe o snussar i sin säng. Hon har blivit så jädra tjurig när hon ska sova nu så vi tittade io kände i hennes mun o ja visst är det två bissingar på väg så däe har vi anledningen till att hon är tjurig.
hon är redan 8 månader vart har tiden tagit vägen jag fattar inte det, men det är ju nu det händer så mycket hon utvecklas för varje dag som går de är så mysigt att se..=)

Jag kan inte fatta att hon har blivit så stor min lilla bulan..=)
Helt underbar unge o det värmer i hela kroppen när man hör mammammamma......
från henne lilla mun....=) Att man kan älska en människa så det är helt ofattbart.
Imorgon blir det inte så mycket planer under dagen men sen på kvällen så ska vi till babsan på middag för att hon har fyllt år. Det ska bli gott. Undra vad hon bjuder på för gott denna gången..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0