hej hopp

hej på er.
Idag har vi varit på "lillebror" alex skolavslutning, jätte mysigt sen efter kyrkan så va vi o tog en liten frukost tillsammans, sen följde vi även med hem till mamma. Sen har jag äntligen köpt mig en ny kamera för den vi hade innan va HELT kass och det har den varit i stort sett ända sen vi köpte de. Den är lite över 2 år vi har knappt använt den med tanke på att jag alltod glömmer kameran hemma när det väl händer nått kul men ändå så är den helt cp. Så vi var o köpte oss en samsung L210 slimmed to perfection stod de på kartongen den är ganska lite o söt...=) jag är nöjd med dagens inköp..=) nu blir det lite mys i soffan är ganska trött i dag. Men ha en underbar fredag kväll så hörs o syns vi.
GRATTIS david o Theres till en helt underbart söt lite nellie, hoppas att vi får träffa henne snart, hon kom ju lite oväntat hon skulle ju inte komma  förräns den 18, Men hon vill komma nu...=)
puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0