back on track

nu är jag tillbaka efter några hårda dagarn med maginfluensan inte jag rekomendera...=(
men nu är jag frisk men tyvärr så har min lilla sessa blivit febrig istället, tro att det kan var en tand på gång det ser så ut.
Men jag önskar att jag kunde ta febern ifrån henne. Men jag får lov att säga jag tycker att hon är jätte duktig, hon är inte det minsta tjurig eller så fast hon är alldeles snorig och har 38,8 i temp. Min duktiga lilla sessa. jag tycker att hon sover mest.När jag hade 38,8 så tyckte jag att jag var VÄLDIGT sjuk, men det är ju tur att hon inte är sån i alla fall.
Vi får bara hoppas att det inte håller i sig för det börjar nämligen närma sig lite barndop på söndag och jag vill ju inte att hon ska vara sjuk...=( det är ju så typiskt. Men det är ju bara att hålla tummarna på att det inte håller i sig så många dagar.Jag kan inte fatta att hon är 4 månader i morgon helt otroligt det går så snabbt, men man märker för varje dag som går att det händer något med henne det är riktigt roligt=)

4 månader helt otroligt...=) mammas lilla sessa.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej hej! Gud vad det går undan, stora damen nu :)

Är det den blomman mamma köpte? Ser söt ut.

Kram!

2009-03-19 @ 20:14:01
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja det är den som mamma köpte hon är så fin i dom men dom kasar av så lätt men men man får sätta dit dom på nytt bara...=)

2009-03-19 @ 21:40:36
Postat av: Sara

Hej lilla gumman....

Hörde att Alma är dålig. Hoppas att allt ordnar sig för det finns ju inget värre än när barnen är sjuka!

TUSEN KRAMAR TILL DIG OCH FAMILJEN! Tänker på er!

Sara

2009-03-23 @ 15:06:45
URL: http://saraj77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0