färgat hår? brunt eehhh nej det kan man inte säga.

hej på er alla där ute.
Nu ikväll så har jag färgat mitt hår men inte fan blev det brunt i allafall, nej mörk lila kan man nog
mera kalla det.inte riktigt nöjd med resultatet men jag får se hur de ser ut i mån idags ljuset annars så får jag ju fixa en ny färg att slänga i, det lustiga är ju att det står guldbrun på paketet men de är det inte kan jag tala om.
I morgon så blir det att förbereda inför söndagen försöka att duka upp så mycket som det bara går så att man slipper de på söndag, då kan man gå här hemma o göra sig i ordning i lugn och ro utan att man behöver att stressa. Skönt.
Jag tycker att detta ska bli jätte kul att hon äntligen ska få döpas lilla sessan vi har ju alla väntat på det et tag eller???
hoppas bara att hon inte är gnällig så att det blir jobbigt i kyrkan men de tro jag inte. hon brukar ju inte vara det men det skulle inte förvåna mig bara för att det är en sån dag som det är.
Idag har jga o lilla sessan varit inne i stan med mormor cina o moster bettan, moster bettan skulle hitta kläder tills på söndag vilket hon lyckades med Väldigt bra får jag lov att säga, Du kommer att bli jätte fin syster yster=)
Själv hittade ja inget men däremot till alma hittade jag hur mycket sött som helst så det blev lite fina sommakläder till henne, hon har ju verkligen inga kläder innan den stackare....=).Det är livsfarligt att gå in i en affär nu när alla dessa söta klänningar o kjolar har kommit i nu inför sommare det finns ju så mycket som man vill ha, jaja man kan ju inte köpa allt här i världen...=) Ja ja nu får det bli lite mys i soffan innan lilla sessan somnar igen..=) puss å kram så ses o hörs vi.
Ha det bra återkommer med info från dopet o kankse till och med lite bilder vem vet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0