mammas lilla ängel.

hej på er. idag är min lilla ängel redan  6månader är det inte helt otroligt??? fattar inte vad tiden har tagit vägen riktigt.

mammas lilla ängel. Vi var på 6 månaders kontrollen i måndags  och allting var helt ok inga problem med nått.
Det var ju skönt att veta att man gör ett bra jobb...=) Idag har vi även fått en fin present i brevlådan från moster bettan från lund, i paketet va en JÄTTE fin skarfs med hello kitty skit söt är den..=)även ett jätte fint kort med en 50 lapp i som skulle ner i almas spargris och där hamnade den direkt. Vi överraskade även bettan i dag jag o alec, hon flyttade ju i lördags så vi ahde bestämt att vi skulle städa lägenheten nu till helgen, bara det att jag o laec fick ett ryck idag så nu är den färdig städad så att nu behövs det ingen städning i helgen, när vi ringde o talade om det så trodde hon inte på oss hon trodde att v skojade med henne men tillslut så trodde on på oss o blev JÄTTE glad o även lite chockad...=) kul när jobbet man gör blir så uppskattat. ja ja nu har lilla sessan somnat så nu blir det lite mys i soffan.
ha de bra så hörs o syns vi puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Om ni skulle få ett sånt ryck igen så står min dörr alltid öppen för er. Ett litet tips bara! ;-)

2009-05-20 @ 23:15:14
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: EmmaA

Den frissan Alma ligger inne me är hur skön som helst :)

Har ni pratat ngt mer ang midsommar, snackade lite löst me Janhall om de...

2009-05-21 @ 22:02:15
URL: http://emmasstoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0