nu är jga här igen

hej.
jag har tyvärr blivit väldigt dålig på att komma ut på bloggen o blogga men här kommer ett inlägg...=)
Den sista tiden ha de inte varit så mycket.Vi var hos doktorn i tisdags i karlskrona med alma på ett åter besök.
LÄkaren sa att hon var jätte FIN, och att hon var HELT friskt, så nu har vi slutat med medicinerna så jädra SKÖNT.
Nu på söndags så är det ju barndop och min goda granne har fixat en lokal till oss, Tack så mycket grannen...=)
Så nu ska det vara dopmat o kaffe på loftet i asarum istället mycket bättre än svängsta kyrka eller vad tycker ni?
I går var almas moster på besök vi hade det mysigt i regnvädret o åt lite pannkakor o alma o bettan mös riktigt mycket. och som alltid när hon är här så lyckas hon med kameran så givetvis så snodde jag dom av henne, men ni behöver inte säga nåt...=)

Här sitter lilla sessan i sin nya fina gåstol. Jag trodde att hon skulle vara för liten för att sitta i den nu men jisses vad hon härjar, hon har kommit på hur man ska göra och hon kommer faktiskt framåt tro det eller ej.
Ja ja ha de bra så hörs o syns vi. puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha!

Det är ju en himla tur att moster Bettan aldrig är här inne och läser då :P



Tack för igår :) Ge e puss till Alma från mig <3

2009-05-07 @ 21:35:14
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0