ok jag erkänner

att jag har varit väldigt dålig på att blogga men jag vet inte riktigt varför jag inte gör det, antagligen för att jag inte orkar=)
idag har alec inte varit hemma på hela dagen så idag har det varit väldigt tyst här hemma, jag hra ju vant mig vid att han är hemma o sen helt plötsligt så är han inte de. men men sånt är livet det är bara att bita ihop o se glad ut....=)
till helgen planeras det att göra en tripp till syster b i lund o sova hos henne o hennes sambo andre, vi tänkta att vi skulle grilla lite på fredagskvällen o sen på lördagen så bär det av till nått shoppingcenter någonstans vet inte vilket ännu.
Det ska bli riktigt skoj tycker jag. jaja nu vet jag inte mera vad jag ska skriva om men här kommer lite bilder på min lilla sessa....=)


jag kan inte fatta att detta lilla charmtrollet är mitt, mitt alldeles egna...=)
okej o lite alecs med då...=) gud såjag älskar denna lilla tösen det är helt obeskrivligt hur mycket alltså..=)
ja ja men ha de så bra så hörs o syns vi.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hejsan!! Ska bi jättekul när ni kommer ner :) Tänkte fråga om du gillade bilderna på sessan men det gjorde du nog....

Förresten så är hon min oxå :P

KRAM!

2009-05-27 @ 09:39:40
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0