hej på er.....

nu är jag tilbaka igen men denna gången är jag på bättre humör...=)
snäclan ligger o sover o jag fundera på om jag ska ta fram dammsugaren men jag fastnade här  sitället så typiskt....=)
Nu har jag fått mitt schema på jobbet det börjar ju gälla 1 november då jag börjar jobba helt och jag får lov att erkänna att jag är nlöjd med mitt schema ja jag vet att det låter otroligt men det är jag.
Och att jag får vara kvar på det stället jag va innan jag gick hem, Finkem barnmat blöjor...=) Beställningar o lite såna grejer kanon.
för övrigt så är alma alldeles blå överallt hon började ju att resa på sig för ett tag sen bara det att nu ska hon ju ge sig iväg o det går ju inte så bra som hon hoppas på så det blir ju pang i bygget...=) men nåt som hon är duktig med det är hennes fina rosa lära gå vagn med den går det faktiskt jätte bra.

precis så här söt är hon när hon går omkring med sin vagn....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0