toppen humör....

fick positiva besked med posten idag så nu är humöret på topp....
Det är så ensamt är hemma nu när alec är på jobbet o lilla snäckan ligger och sover. imorgon kommer mamma o monika o hämtar alma redan kl 8 på morgonen sen bär det av till moster bettan i lund gud vad jag kommer att sakna henne har jag otur så har dom henne där till på söndag, imorgon kväll ska det firas att vi är fru och man tillsammans med david o theres så det blir väl troligen utgång med...=)
ja ja nu ska jag bekanta mig lite med dammsugaren. ha de bra så hörs o syns vi

nu kan jag stolt säga att detta är MIN MAN...=)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Åh, så söta ni är!!!

Jag längtar som bara den efter den lilla trollungen. Det ska bli så myyysigt att ha henne här lite. Vem vet, hon kanske vill stanna här nere i storstan :P

Puss och kram!

2009-10-22 @ 15:06:32
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0