nervöst

hej idag är det lite nervöst, jag ska jobba ikväll men jag kan inte förstå varför jag är nervös det är ju min gamla arbetsplats men men det kommer säkert att å bra.Nu har alec med börjat att jobba, han fick föst ett jobb men då skulle han ligga iväg måndag till fredag vilket inte kändes så ju men han kunde ju inte tacka nej. Men i fredgas när han va o hade skrivit på papper hos arbetsförmedlingen så ringer jsb o vill ha han o dom ville att han skulle börja direkt det tycker jag kändes jätte skönt för nu får jag ha honom här hemma hos mig....=)
Så nu jobbar han hos jsb......
jaja får väl sätta fart så att man hinner städa av lite här hemma innan man ska jobba.
Nu kryper alma äntligen jag har tränat o tränat o nu äntligen...=) mammas lilla socker prinsessa.
ja ja ha det bra så hörs o syns vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0