selma....välkommen till familjen=)

hej i går var vi och hämtade en hundvalp. alec har ju alltid velat ha en lite större hund så han hade hittat vit hederhund i en annons. Även kallad vit schäfer.
Smulan är lite avvaktande men det verkar gå bra åndä bättre än vi trodde att det skulle gåi allafall.
Så hennes namn blir selma:

detta är vår nya familjemedlem selma 3 månader. hur söt som helst liknar nästan en liten björn.
jaja nu måste jag göra lite nytta om jag har tid så jag inte håller på med selma o smulan hela tiden..=)
puss o kram på er så ses o hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Boan

Vilken sötnos!

Jag har också en vit schäfer, var köpte du din? nyfiken

Du kan väl maila mig.

Bilder på min tös.

http://picasaweb.google.com/kristallboan/Nova#

2009-09-09 @ 12:08:54
Postat av: madde

hej har själv en hund från sven erik bengtsson när köpte ni eran hund från han bara undrar för jag söker släk till min hund ally som är 3 år och är född 2006 11 hör av dej med svar mvh madde

2009-12-24 @ 18:34:58
Postat av: angelina

Jag har varit hemma hos bengtsson han massproducerar schäfrar som bor i mink burar med automat utfodring dom ser aldrig en mäniska mer än han när han städar ibland.Valparna därifrån är ofta väldigt rädda krypiga skygga.När han ska få kontroll körs dom ut i bunkrar i skogen.Han har en innergård som är stängd som övervakas ser han kontrollant körs hundarna ut i skogen sen är han anträffbar tills besöket är över då hämtas dom hem.Hans son har likadant hundarna äter samma mat som minkarna,som kommer från sonens minkfarm.Hundarna bakom innerplanket visas ej och hörs ej alla tror han har ett fåtal men har mängder av dem.

2010-03-12 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0